Reklamácia, výmena, vrátenie

Na Vašej spokojnosti nám záleží, a preto sa snažíme robiť našu prácu najlepšie ako vieme. Niekedy sa však stanú situácie, keď sa niečo pokazí aj napriek všetkej snahe. Ak náhodou takáto situácia vznikne, sme pripravení ju ihneď vyriešiť. Ak potrebujete tovar vymeniť, vrátiť alebo reklamovať postup je nasledujúci:

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

Presne vymedzené práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho si môžete bližšie prečítať v reklamačnom poriadku, ktorý je súčasťou obchodných podmienok.

Postup pri reklamácii je nasledujúci:

Reklamovaný tovar očistite, následne tovar zabaľte tak, aby pri preprave nedošlo k poškodeniu. K reklamovanému tovaru priložte kópiu faktúry a vyplnený reklamačný protokol, ktorý si môžete stiahnuť tu.

Reklamovaný tovar nám prosím odošlite DOPORUČENE na adresu:

SteamTech s.r.o.

Sedlárske 6, 811 01 Bratislava

Zásielku odporúčame poistiť do výšky ceny tovaru, pretože neručíme za jeho prípadnú stratu počas prepravy. Tovar prosím neposielajte späť na dobierku. Balíky na dobierku nepreberáme!

Po prevzatí reklamovaného tovaru Vám začína plynúť 30 dňová lehota na vybavenie reklamácie. O priebehu reklamácie budete informovaní prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.

Ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru?

Postup pri výmene / vrátení tovaru do 14 dní:

 Nepoužitý tovar zabaľte do pôvodnej krabice spoločne s kópiou faktúry s vyplneným formulárom na vrátený tovar, ktorý si môžete stiahnuť tu.

Zásilku zašlete DOPORUĚNĚ na adresu:

STEAMtech s.r.o.

Sedlárska 6, 811 01 Bratislava

Zásielku odporúčame poistiť do výšky ceny tovaru, pretože neručíme za jej prípadnú stratu počas prepravy. Tovar k nám prosím neposielajte na dobierku. Balíky na dobierku nepreberáme!

Zároveň nás informujte na e-mail info@steamtech.sk o zaslaní tovaru na našu adresu. V e-maily prosíme uveďte číslo objednávky a veľkosť, za akú chcete tovar vymeniť alebo číslo účtu, ak chcete tovar vrátiť.

Po prijatí zásielky prevedieme jej kontrolu a budeme Vás informovať o vybavení.

Ak budeme mať tovar skladom, vymenený tovar odosielame ihneď. Pokiaľ tovar nie je na sklade, vymenený tovar odosielame ihneď po naskladnení.

O priebehu výmeny tovaru alebo vrátení peňazí za tovar Vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.